Friday, November 7, 2008

The weekend is here!

Ett recept på en bra morgon:'
Vakna bredvid den person du tycker väldigt mycket om
En lång morgonpromenad
Gröt,kaffe,nyhetsmorgon och blogg
Jag är ledig idag vilket betydde sovmorgon till 6.00=)
Åkte med David in till SonyEricsson där jag blev avsläppt och började vända stegen hemåt igen. FÖRBENAT tråkig väg att gå men 110 minuter senare var jag hemma i värmen igen!
Synd det var så tidigt, annars hade jag kunnat gå in o säga hej till mina kära och lite smågalna vänner på Prototyp. Saknar er=)

Jag är hemma eftersom Anticimex ska komma hit och göra besiktning på huset. Ska faktiskt bli riktigt intressant att följa dem med lupp över huset i hopp om att inte hitta några små extra hyresgäster;)

Dags för något vettigt, plugg och städning.

Ha en underbar dag allihopa. Fredag fredag=)

1 comment:

Magnus said...

Jag var på jobbet 06:50 idag....
Ha en trevlig helg