Tuesday, November 25, 2008

Home sweet home...

....ska spendera en hel vecka i min lilla lägenhet. När jag tänker efter har jag nog inte varit här mer än en natt i taget sen i september! Har ju hänt en del andra trevliga saker i livet och det finns mysigare platser att befinna sig på än i mlamö men detta är ändå mitt hem...

Har sjukt dåligt samvete för att jag tagit så dåligt hand om min lägenhet och inte varit här oftare.......ser mer ut som ett lager än boende för tillfället känns det som. Hela tre nätter på spårvägsgatan blev det nog i oktober. Tur jag har emeleie som drog upp snittet lite, haha=)

Rutinmänniskan sandra är nog inte så lätt att leva med. Mår bästa av att ha kontroll på en schamalagd vardag med rätt mängd skola,jobb, träning och näringsrik kost. Men samtidigt; ingenting är så underbart som att dela livet med någon!!

Jag njuter till 1000% av kärleken men den har också bidrgit till alldeles för stor mängs energirik mat, träningen neddragen till 1/4 och sämre pluggdiciplin....
Förmodligen komponenter som resulterat i två månaders ständiga läkarbesök...

En vecka i min bunker kanske är ganska nyttigt trots allt. Har gjort matlådor för någon vecka framöver. För 36 kronor har jag mat som mättar mig i många dagar. Vitkålssoppa står på menyn, riktigt nyttigt är det också.....kanske man kommer i den där klänningen trots allt;)

Saknar D som faen varje minut han är borta. Ringhals ska vara glada som får äran att ha honom så många dagar, haha. Får väl fylla tiden med ngt vettigt så går tiden kanske fortare.
Träningen väntar så nu får det va slut på tankeverksamheten...
Med kärlek

1 comment:

Emelie said...

Varför inte bara fixa en större storlek i klänningen istället för att få dåligt samvete över mat och träning? Livet e så mkt mer, NJUT!!!! Allt ska vara i lagom mängd, då blir de bäst, även vårt kontrollbehov, haha! Jobba fint idag! Puss