Wednesday, November 26, 2008

Klockan är 00.12 och jag är mer klarvaken än på mycket länge. Här går man runt och är trött dygnet runt men när man väl får sova ska det självklart strejkas;)

Tacka vet jag CSI, de håller en sällskap när helst man behöver dem på dygnet....

När man roar sig med att stirra upp i taket nattetid inser också att den här byggnaden aldrig sover. Grannar kommer och går dygnet runt, dörrar smäller, duscharna strålar och diskussioner förs. Utanför susar blåljusen förbi titt som tätt. Eftersom jag i princip sover i köket får man även njuta av vitvarornas ständiga surrande som godnattsång....
Plötsligt känns landet väldigt lockande igen, trots lite betlaster som skakar huset då och då=)

Skånemejeriers krämiga Vanlij/hallonyoughurt är fantastiskt god, speciellt så här på småtimmarna.....

Va på Lindex idag i hopp om att kunna köpa "dagens erbjudande" , en svart body i spets för iktigt bra pris men självklart blev den slutsåld på bara några minuter....synd, tror den hade blivit uppskattad;) Imorgon är det en svart klänning som är dagens julklapp och då ska sandra hänga på låset klockan 10 kan jag lova! Eller rättare sagt idag, om 9 timmar=)

Big Tasty is back, I never eat at McDonalds but that´s a burger worth its name. Have to go there some day during christmastime...
Det borde vara förbjudet att ha tentor mellan 1 december- 1 februari. Då ska man få vara ledig och njuta av julen, släkten,vänner, festligheter och början på det nya året. Tenta 16 dec och 14 jan ingår inte i julmysplanerna=( Måste börjaköpa jullappar, roligt roligt roligt!!!!

Shit vad mycket strunt man kan komma på när man inte kan sova...

Nu börjar Gibbs, DiNozzo, David och Abby närma sig lösningen på mordfallet så det är väl dags för mig att hoppas på John Blunds snara närvaro... har ju ändå dödat 50 min=)

Hugs and Kisses

No comments: