Saturday, November 1, 2008

Riktigt trevlig fredag....
vaknade av sjuka ryggsmärtor mitt i natten. Klockan sju vaknar jag på soffan o inser att jag deckat där efter att ha gått ner o tagit smärtstillande.... Bra!
Vid lunch kom grabbarna grus ut o fikade. Sjukt mysigt att träffa dem. Stoffe, Johan, Kalle Baff och Stoffes mamma. Trevligt trevligt. Vill alltid ha det så....dörren ska alltid stå öppen för den som vill kika förbi. Vänner.

På kvällen bar det av till malmö för sushi o Bond med klasskompisar. Undrar om man blivit lite skadad av sina kära vänner på SEMC när man tycker de snabba bilscenerna är betydligt coolare och bättre än kärleken i filmen....haha. Gött!
Körde för att hämta D hos polarna där Ölen och Jägermeistern flödade fritt.
Baff sjunger Elvis för Stoffe med världens inlevelse=)

Sushi ser gott ut men jag får verkligen inte ner det.... Får väl bli lite mer vuxen först;)


Under 11 kronor/litern..... det är ju nästan lika "billigt" som när jag tog mitt körkort=)



No comments: