Thursday, November 27, 2008

Idag är en braaa dag!!

Trots ynka 3,5 timmes sömn är det en sjukt bra o pigg torsdag som snart lider mot sitt slut. TRodde ju att jag skulle få somna in när CSI rullat sina eftertexter men tjio fick jag, ytterligare en kriminalare och ännu en timmes stirrande i taket senare slumrade även jag in. Då stod klockan på 3.30... Man tackar!

Hur som helst har det iaf varit en riktigt skön dag. Min egen privata väckarklocka o älskling ringer vid 7 för att försöka få liv i en grymtande flickvän....
Så småningom har man dock fått i sig gröten och packat ihop allt som behövs för en helg i Flyinge.
Upp på cykeln, åh detta saknade transportmedel som får en att flyga genom stan, o intensivt trampande till solariet. Gott gotti gott gott med lite färg på kroppen=)

Klockan 10 hängde jag bokstavligen på låset till Lindex. Jag och ett gäng andra desperata tjejer haffade några klänningar var o fyllde ut provrummen. Den satt faktiskt riktigt bra! grymt kul=)
Med en påse i handen, innehållande klänning och snygga nya underkläder, cyklade jag nöjt hemåt igen!

Lunchpass skivstång kondition på ön, gör torsdagen komplett. älskar det passet och ordentligt trött blir man=)

nu är det bara 5 timmar klvar tills jag får träffa älskling!! wiiiee

No comments: