Thursday, November 6, 2008

Senaste tiden har vissa saker prioriterats mer än andra vilket gjort att städning är det som står högst på "to do listan" i helgen. David har så många idéer om hur huset ska utvecklas att jag inte vet vilken ända vi ska börja i men roligt är det=) Ikväll lär väl hela badrummet ligga på gräsmattan eftersom kakelläggaren kommer imorgon... En hel vecka utan badrum, hur tänkte vi där egentligen??
Jag vill ha sällskap på mina morgonpromenader.....och när man pluggar.....ja hela dagen faktiskt. Man kanske ska starta eget så att man kan få ta med sin trofasta vän hela dagarna?
Det hade varit wunderbart!

En dag ska du bli min.....
Kärlek=)


Lite desperat behov efter en bil..... Min kära Saab Lancia får inte direkt godkänt som vinterbil varken av D eller kära Daddy=(
Någon som har något bensinsnålt som ska säljas?;)



2 comments:

johannalinden said...

ska du flytta till hus??=)

sandra said...

haha nej men min pojkvän har hus i Flyinge o ska sanningen fram har jag väl i princip tillbringat varje dygn här de sista veckorna....=)