Wednesday, January 7, 2009

Vardagen är välkommen!

Av någon anledning sov vi med kuddarna på fotändan i natt vilket ledde till att varken D el jga fick många timmars sömn. Undrar vad det beror på? kanske feng shun (el hur det stavas) inte stämmer när man vänder upp o ner på sängrutinerna? måste kolla up det där;)

Eftersom vi ändå var vakna va det ganska lätt att hoppa upp när klockan ringde kl 6, dvs ca 6 timmar tidigare än D har ramlat ur sängen de senaste dagran. Starkt jobbat=)
Som ett litet tåg låg vi efter varandra på E22:an o kl 7 stegade jag in i min något nakna lägenhet.
Nu följde fyra timmars intensivt skurande och åter skurande för att få den i någorlunda skick inför at Sanna flyttar in om en vecka. Den har minsann aldrig varit så ren, tom byggdammet som legat kvar bakom spisen sen renoveringen flög all sin väg!

Genomsvettig o stinkande av skurmedel slog jag igen dörren och tackade för mig på Spårvägsgatan 6. Hrmmm.....lite skum känsla..

En liten visit på SEMC är alltid en bra uppiggare, thank´s to my friends!

Nu håller jag på att krevera över skaterätten. Böckerna va farligt nära att få sig en flygtur in i brasan kan jag lova. Jädrans.

Planeringe nästa vecka med Emelie är iaf något att se fram emot=)
Måndag box
Tisdag box
Onsdag promneda i skrylle innan tenta
Torsdag box
Lördag box

JIIHAAA!!

Nu lite tid för älsk.

kisses and hugs

No comments: