Friday, January 23, 2009

Ego ego ego....

Säga vad man vill om the studio men att gå dit med min älskade mamma, min stora idol mormor och hennes syster Caje var verkligen jättekul! Vilken lyx att bli sminkad och stylad i håret, dock la killen ner totalt 8 min på mig....något som hade tagit ett antal timmar om jag skulle försöka åstadkomma något liknande på egen hand. Roligast va att bilderna på oss tre generationer blev så bra och vilken snygging till mamma jag har! ska bara få pappa att inse det också;)
Posa framför en kamera är inget för mig insåg jag men här är lite smakprova på resultaten iaf...


Mamma och jag
Tre generationer: jag, mamma och mormor
Efter turning Torso begav vi oss till Casa Mia för att äta middag.
Mamma
caje, mormor o mamma i hissen i TT. Jag har varit i Empire State Building och Hancock Building (högsta husen i NY och Chicago) flera gånger men aldrig satt min fot i TT som jag går i skolan bredvid dagligen så det var väl på tiden=)
Så fort studiebidraget damp ner på kontot begav jag mig till CityGross för storshopping. Älskar att handla massor med mat.... Den tidigare matkorgen med enbart kyckling, lax och kålgrönsaker har nu utökats till mer varierande kost och betydligt större volym.... Nu har vi iaf mat för lång tid framöver o tur är väl det för kontot ekar återigen tooooomt, haha!








1 comment:

Emelie said...

Jättefina bilder :) Den med Ninni e ju galet bra !!! Puss