Thursday, January 15, 2009

En ledig dag....

Ah en ledig dag efter tentan. Riktigt ledig utan pressen på att man borde läsa hängande som tunga stenar på axlarna. Tentan gick iofs skit men vi firade ändå som sig bör o jag e såå glad att jag stannade kvar i Malmö med mina underbara killar;) Grymt trevlig o rolig kväll!!

Idag fick ferrarin sig en skönhetsbehandling i Lödde. Tvätta, dammsuga och påfyllnad av diverse färgrika vätskor gjorde nog gott för min röda fara=)

När solen kom fram ordentligt körde jag och mamma till Ålabodarna vid Glumslöv och gick en låång promenad längs den sagolikt vackra stranden. Tänk att ha ett litet somarhus där....
Jag hittade ett hjärta som stack upp ur sanden......
Solen värmde ordentligt, en klar januaridag...

Upp och ner, upp och ner....
Vattnet låg spegelblankt...
Ikväll har nycklarna bytt ägare och till helgen kommer min lägenhet vara fylld av en annan persons tillhörigheter och liv. Kändes faktiskt konstigt att lämna den men när man kommer ut till huset igen inser man hur fantastiskt bra man har det. Detta är livskvalitet.
Boxpasset ikväll gick superbra. kraftfulla slag och sparkar, gott e d! Imorgon e det promenad o sen spinning. Skööönt att va tillbaka igen=)
Sleep tight my friends!




No comments: