Friday, January 9, 2009

2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttat, både till lägenhet och till hus.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Inte lönt att ha nyårslöften, de spricker direkt

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja gamla barndomskompisar och min kusin

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5. Vilka länder besökte du?
Usa, Spanien (gran canaria), Polen, Danmark

6.Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
mer målmedvetenhet och planering. En hund!!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
10 oktober=)

8. Vad var din största framgång 2008?
står lite stadigare på benen o jag har haft ett fantastiskt roligt år!

9. Största misstaget?
säkert många men inget att spilla tid på

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
haha har haft sjukdagar för några år framöver den här hösten

11. Bästa köpet?
min svarta skinnjacka

12. Vad spenderade du mest pengar på?
skor, skor, skor=)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina semestrar, den fantastiska sommaren med alla nya o gamla vänner o kusiner

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
många låtar från bla Pink, Abba, Erland Bratland, Amos Lee

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mycket mycket gladare!!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit mig tid till att träffa familj och vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
oroat mig för allt o alla. hönsmamma...

18. Hur tillbringade du julen?
med familj och underbara kusiner

19. Blev du kär i år?
Jaaa!

20. Hur många förhållanden?
ett

21. Favoritprogram på tv?
bonde söker fru, let´s dance.....kollar inte så mkt TV

22. Bästa boken du läste i år?
önskar alltid att jag hannläsa mer..... Stieg larsson triologin, Snabba cash

23. Största musikaliska upptäckten?
för min egen del har många nya artister satt spår i hjärtat.... Amos Lee, Erland Bratland bla.

24. Något du önskade dig och fick?
det mesta på listan faktsikt. Kamera, skinstövlar, timberlandstövlar....

25. Något du önskade dig men inte fick?
träningskort...

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
vaknade rejält tung i huvudet efter en supertrevlig vinkväll med nära vänner. gick på restaurang med familjen. tårta i min nyligen inflyttade lägenhet=)

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
jag e faktsikt sjukt nöjd! det som kan förändras sitter i huvudet...

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Måste nog skärpa till mig, kan inte alltid lunka runt som ett träningsfreak

29. Vad fick dig att må bra?
vänner, rolig träning, kusinerna, min pojkvän

30. Vem saknade du?
de vänner som man inte träffar fastän de har en stor plats i hjärtat

31. De bästa nya människorna du träffade?
min pojkvän=)

32. Årets sötaste?
lilla Tindra. mitt nyfödda kusinbarn

33. Årets hetaste?

34. Årets största kärlek?
min älskling

35. Årets besvikelse?
fysiken, kroppen

36. Årets bästa?
sommarens fetligheter

37. Årets snällaste?
David

38. Årets gladaste?
jag har varit väldigt glad, haha

39. Årets nya upplevelse?
jordbävning va något nytt=) resa med kusinen! eget boende.

40.Var år 2008 ett bra år?
Ja utan tvekan

No comments: