Friday, March 6, 2009


tentan skrevs i måndags och arbetet är nu inlämnat vilket gör att jag idag vaknade upp till min första riktigt lediga helg sedan innan jul..... Utan skolan hängande som en tung ryggsäck. Nu ska jag bara ha roligt, haha.


träningen igår va ett underbart andrum. Jises vad roligt vi har, fjollor? mycket möjligt men det bjuder jag på när vi skrattar nästintill konstant i 1,5 timme=)

Hjärncellerna var som bortblåsta men det va minsann kraft i sparkar o slag, svish!!


tack hjärtat för att du finns o ger mig dessa fantastiska glädjekickar ngn timme per vecka. sjukt irriterande att jag inte kan va med på lördag o få se "spelet" live.....haha


Städning, matlagning och hundbesök står på schemat.


ciaoooooo


1 comment:

Emelie said...

Åhh tack själv, va fint skrivit :) Det bidde minsann inget Live spel idag, prioriterade en timmes sväng m wella istället :) Lär väl bli pikad för detta kanske, men de får man ta ;) Jobba fint så ses vi ikväll, TJOHOOO! Puss