Saturday, March 28, 2009

Äntligen!

Mina redskap till att nå målen!! Hoppas dessa skönheter blir mina bästa vänner framöver....
Sprang årets första runda i morse, juvligt skönt och förvånansvärt lätta steg hela rundan!

Sprang och funderade på den träningsmängd jag haft under årens lopp....

Gymnasiet simmade jag eller sprang varje morgon samt simning två timmar varje kväll och två till tre gympass i veckan.
Varje fredag cyklade jag två mil till skolan, hade 80 min idrott, cyklade två mil hem igen direkt till ytterligare två timmars simträning. Distans.

Lumpen: Löpning eller gymet varje morgon, en till två timmars powerwalk och en timme på gymet.

Under SonyEricsson tiden cyklade jag Lödde-Lund varje morgon, tog en halvtimme på gymet. Hem på cykeln igen och direkt till en timmes spiningpass eller bodypump.

Helt sjukt faktiskt. Hoppas man kan få tillbaka lite av det drivet och kämparglöden igen=)
Nu är jag på väg iaf!!

No comments: