Thursday, December 11, 2008

Glömde berätta om hur bra jag verkligen har det....

I tisdags när jag kom hem efter en låång skol/arbetsdag stod som sagt rosenbuketten på bordet.
När jag ramlade in genom dörren igår efter en minst sagt lång dag stod min älskade pojkvän och lagade matlådor som jag kan ha med till skolan, min tvätt var sorterad och maskinerna stod i full gång....
Kan man ha det bättre?
Sista arbetsdagen i Köpenhamn idag. Sista för 2008. Vart tog det här året vägen? Helt underbart faktiskt att inte behöva dra sig hit fler kvällar men det bidrar ju tyvärr till att kontot kommer att eka tooooomt. Aja, i jul ska vänner och familj prioriteras högt.
Det går aldrig att mäta i pengar!


50 min kvar sen börjar AW med god mat o dryck. Gott med två timmars fest på betald arbetstid=) Dock står min röda ferrari o väntar i malmö så ölen får vänta till morgondagens Idoltittande;)

Fortsatt trevlig kväll!

1 comment:

Emelie said...

Hallooo ja. Galet att d kunde bli så bra, de trodde nog varken du eller ja den söndagen du åkte dit efer många om och men ;) Men men nu jävlar e ja uttråkad så ska vi roa oss med ett skivstångspass imorrn kl 12? Eller pluggar du me någon imorrn? Skriv ett litet smesemess (sms) sen darling! Pusss