Tuesday, September 9, 2008

Två veckor med våra amerikanska släktingar!

Victoria o Jason, min andra familj
jag och Wella (emelies hund) tar en morgonpromenad på Ribban. Livsnjutarstunder!
Ju större pinne desto bättre=)
En napp hittade vi på vägen..
O varför inte ett däck?
Micke fick prova på pinnavagnen igen. En självklarhet när vi var barn=)
Kusinen Patrik i sitt rätta jag med Anica i barnvagnen=)
Familjevandring i Lödde!
Vill ha!!! En kompis lilla charmtroll som jag gärna tagit med mig hem!
My little honeypie! Sydney på väg hem från att ha hälsat på hos killarna på SEMC. "I really like your friends, sandra!"

Självklart måste vi visa vårt andra hem här i malmö, gymet på ön! Patrik och Jason visar reultaten av hård träning=)
Micke var oxå med!
Kusinfrukost hos Patrik efter en skön och tidig morgonstart på gymet!
Micke, mamma, Sydney i pinnavagnen, Jason med Anika i vagnen, Victoria och Patrik
The cool guys med prinsessorna!


1 comment:

Emelie said...

Hahaha gud va ja älskar min hund. Och uppenbarligen älskar hon att gå ut med dig ;) Ses snart! Puss