Sunday, September 21, 2008

Lördagens glädjeämnen...

David, Patrik och Alex i Davids nya hus i Flyinge
David trivs med Carita o Emelie i knäet..
Kenta, Malin, födelsedagsgrisen Stoffe och Linda. Gamla Polhemsreunion=)
Jag och födelsedagsgrisen
Tillbaka i Malmö blev vi eggade. 40-tal ägg kom som ett ösregn från taket vid Caroli. Klänning, skinnjacka, mockastövlar och hår dröp av egg.... Fy fan vad förbannad man kan bli!! I en doft av ruttna ägg va det bara att åka hem igen. Tack för den förstörda kvällen.
Mitt fynd på loppisen, en fin Twistedburk!
Mamma o moster Gerd håller loppis i en gammal släktings lgh. jag o Emelie gjorde dem sällskap några timmar i den stora skattkistan..
Under alla småsaker hittade vi denna gamla fina grammofonspelaren som bjöd på en liten nostalgitripp=)
Emelies nya urverk
Min gamla klasskompis Malin på besök från Götet

Morgonen började med boxpass med min sambo
Svettiga o härligt rödfärgade har vi averkat ännu ett wunderbart pass!
Dags för proteinpåfyllnad!
En liten tax kom på besök på loppisen
Vi var ju tvugna att undersöka vinden oxå!


No comments: