Sunday, June 21, 2009

En mysig söndag

Trädgården börjar ta sig. Trädäcket klart, krukorna i full blom, dammområdet fyllt med sten (puh, bra styrketräning!), gräsmattan och häcken klippt. riktigt mysigt att gå runt o fixa o dona=)
Mamma o pappa drog med mig ut på en härlig cykeltur via saxtorp o kävlinge. De är riktigt flitiga o cyklar till o från jobb i Eslöv resp Lund. Varje dag. I´m impressed!!
Mina katter är roliga. De följer varje steg jag tar. Kommer till bilen o hälsar. Går med o hämtar tidningen. Finns ständigt vid min sida i trädgården. Igår var vi ute o gick i en timme, jag o katterna. Folk tittade lite konstigt må jag säga, haha. De tror jag har dreserat dem till att gå fot=)
Självklart ligger de o väntar i badrummet medan jag duschar... Jag är så glad att jag har mina älsklingar när David är borta=)



No comments: