Sunday, April 26, 2009

Det här har varit en intressant vecka, inte minst relationsmässigt. Inom loppet av fyra dagar kom det fram att människor som står mig nära hamnat i det som alla par fasar för, otroheten....

Par 1: precis blivit sambos
Par 2: gifta sen många år, två underbara barn, fint hus, bra jobb
Par 3: väntar äntligen barn efter ett par års kämpande

Gemensam nämnare?`mannen i förhållandet har haft roligt på eget håll, en gång, ett halvår och flera ggr. Hur FAAAN tänker man??
Jag lider med tjejerna. Hur många chanser ska man ge? Har man stake att gå till någon annan så bör man minsann också ha det till att vara ärlig och ta tag i de problem som gör att man söker tröst på annat håll. Jädrans vad förbannad man kan bli.....

Aja, sommarhelg snart till ända. För min del spenderad inomhus på jobbet, hela lördag o söndag. Lagom kul men nu är det två timmar kvar av min arbetstid på detta ställe, imorgon börjar nya utmaningar på Svensk Fast ni Eslöv. Spännande=)

Fick efter en del övertalning med D till pildammsparken igårkväll. Efter ett par trevliga timmar med vännerna återvände vi till bilen och möttes av en mindre rolig syn. Någon idiot har dragit målarfärg längs hela sidan på jeepen...... Var finns poängen med att bara förstöra???
Det underlättade inte för min framtid i malmös parker under sommaren om man säger så.....

1h 51 min kvar..... Jihaa!

No comments: