Saturday, February 28, 2009

Vilken vecka det har varit!

Nu kör vi svart tema på uppfarten. Colten har bytts ut mot en Golf GTI, jäkligt kul att köra och grym baslåda=)
Morgonstund har guld i mun.
Flyinge Kungsgård med omnejd...
En dags arbete med att ta ner granen vid huset ick istället på 10 min med hjälp av en lastbil och sågarm, tackar!
Jag har lämnat huset vid 6.30 om morgnarna och ramlat in igen vid 21-22-tiden om kvällarna. Fullspäckade dagar med tentaplugg och arbete. Har även hunnit med en till två timmars träning om dagen vilket har varit underbart! Fick med en kompis som aldrig tränar på ett spinningpass och ett boxpass samma vecka, oerhört imponerad över henne trots att hon uttalade diverse hot emot mig efter halva boxpasset, hahah.
Lördag idag vilket absolut inte innebär vila. Vaknade 6.30 och gav mig ut på en timmes power i det underbara vädret. Nu väntar nåra timmars plugg innan jag ska bege migg till Malmö Arena och titta på Melodifestivalen med familjen.
Have a wonderful day!

No comments: